![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek 14 en/of 15" lichtmetalen velgen met een steek van 4x100mm.
ze moeten 4,5J zijn 5J maximaal. ze mogen ook beschadigd zijn dat is geen probleem. Het liefst 4stuks maar mooier is 5 stuks. wie helpt me hieraan of weet een goed adres zonder dat ik het hele land af moet gaan rijden of bellen.
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! ![]() Last edited by Bussie komt zo : 14-10-2004 at 10:47. |
|
||||
|
||||
![]() 4 gaats dan neem ik aan?
|
||||
|
||||
![]() Tekst aangepast. idd wout Tanks
|
|||
|
|||
![]() Erwin,kijk eens op www.vertigo69.com
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had ik al gedaan , gert heeft alleen bredere staan. Stuur hem wel een mailtje of hij niet wat weet te liggen.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog wel een setje Golf cabrio velgen liggen,6x14,steek 4x100
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Van die snowflakes (stervelgen)? Die zoekt Tjaap nog.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He hallo, afblijven als ze 4,5J zijn. :frown: Zijn ze 4,5 J Alain. want je mails krijg ik terug.planet uit de lucht zekers
|
||||
|
||||
![]() 6J zegt hij toch
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of 6 stuks van 14"
|
|||
|
|||
![]() ![]() om verder misverstanden te voorkomen,dit zijn ze ... foto is niet geweldig, maar doorgelinkt vanaf MP. @Erwin;4 stuks in de maat 6x14 ... duidelijk zo ?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tjaap, sla je slag :p
denk dat je voor 4,5 a 5j toch bij oude wielen moet gaan kijken.... of het staal van de polo 1 en 2.
|
||||
|
||||
![]() Zoals ik Erwin al mailde : de smalste lichtmetalen die ik heb liggen zijn 5,5 x 15
Smaller zijn ze er gewoonweg niet Ja heel misschien de begin jaren 70 velgen .. maar die zijn te kostbaar om mee te crossen . Wordt doorzagen en weer lassen vrees ik .... Dan heb ik nog wel een paar bruikbare crosssetjes liggen ( leuk Scrabble woord ) |
|
||||
|
||||
![]() kost dat Alain?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoho dit is mijn Topic Jaap. Ik heb eerste keus ben in overleg. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Verkocht.alle 4 als de prijs niet per stuk was.
|
||||
|
||||
![]() hehehehe. tis je gegunt hoor.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ga eerst even passen en meten, wordt het niks ben jij de eerste, dat weet je hé. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moet je nou 4,5 / 5 j velgen hebben of 6j ? Nu snap ik je mailtje niet meer Butsie komt zo ...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Prijs is voor het setje van 4 velgen in de maat 6x14,steek 4x100 ... (dit om misverstanden te voorkomen ![]() @Tjaap,als het bij Erwin niet past ben jij nummer2,goed ? (btw,toenk met Gert spullen kwam halen hadden we het er nog over,maar het ero'tje viel toen waarschijnlijk niet) |