![]() |
Voorpijp MK2 1300 NZ
|
Heb ik, alleen het driehoekje waarmee je hem bevestigd aan de kat is rot.
|
Quote:
Sorry, maar ik moet een goede hebben. Heb zelf geen lasapparaat ter beschikking. |
hier zit hij nog op als je hem er zelf onder uit haald mag je hem gratis hebben |
Oei :tongue: doe je misschien ook aan verzenden, betaal ik je voor de demontage. Het is namelijk 322kilometer rijden vanuit hier :redface:
|
Als je het lief vraagt wil Alberto hem misschien wel mee naar Born nemen voor je, Mark. ;)
|
Quote:
mooi ritje toch :D ja ik wil hem wel verzenden sloop hem er morgen middag wel even onder uit PM maar ff wat gegevens :thumbup: Quote:
maar dan weet Alberto niet waneer hij in Born is kan volgende week zijn , maar ook over 2 maand ;) |
Quote:
*Zet een lief stemmetje op zoals erik zegt* Je zou hem misschien ook voor me mee kunnen nemen naar born :hug: Of word dat te lief en komt het gay over ? :redface: Heb je er ook nog een kat bij ? Prijs noem je maar :) Quote:
Leest dat gedeelte nu pas :P 2 maand is misschien wat te lang, denk dat als het flexibele stuk doorscheurt dat me de hele voorpijp op de grond ligt :( |
antwoord staat er al :giggle:
kat zit er ook nog onder , morgen heb ik wel meer info |
Heb er ook nog eentje liggen geloof ik, weet alleen niet of het precies dezelfde is.
Gekocht bij Brezan, twee maanden gebruikt, motor opgeblazen, niet meer gebruikt. :D Zal morgen even voor je nazien. Als het met Alberto niks wordt stuur je me maar even een PB. ;) Op te halen in Sittard. :D |
Is goed :D Alberto ging morgen voor me kijken dan laat ik je wel wat weten :)
|
Mag een slotje op, ben geslaagd met die van alberto :)
|
All times are GMT +1. The time now is 08:10. |