![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben dringend opzoek naar de voorpijp van een Golf 2 1300 NZ. Kat mag er evt ook bij ! Betreft het onderdeel met de blauwe 1 op de foto,
![]() Heb je het liggen, noem je prijs en we komen er wel uit ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb ik, alleen het driehoekje waarmee je hem bevestigd aan de kat is rot.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sorry, maar ik moet een goede hebben. Heb zelf geen lasapparaat ter beschikking. |
|
|||
|
|||
![]() hier zit hij nog op als je hem er zelf onder uit haald mag je hem gratis hebben |
|
|||
|
|||
![]() Oei
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als je het lief vraagt wil Alberto hem misschien wel mee naar Born nemen voor je, Mark.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mooi ritje toch ![]() ja ik wil hem wel verzenden sloop hem er morgen middag wel even onder uit PM maar ff wat gegevens ![]() Quote:
maar dan weet Alberto niet waneer hij in Born is kan volgende week zijn , maar ook over 2 maand ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
*Zet een lief stemmetje op zoals erik zegt* Je zou hem misschien ook voor me mee kunnen nemen naar born ![]() Of word dat te lief en komt het gay over ? ![]() Heb je er ook nog een kat bij ? Prijs noem je maar ![]() Quote:
Leest dat gedeelte nu pas :P 2 maand is misschien wat te lang, denk dat als het flexibele stuk doorscheurt dat me de hele voorpijp op de grond ligt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() antwoord staat er al
![]() kat zit er ook nog onder , morgen heb ik wel meer info |
|
||||
|
||||
![]() Heb er ook nog eentje liggen geloof ik, weet alleen niet of het precies dezelfde is.
Gekocht bij Brezan, twee maanden gebruikt, motor opgeblazen, niet meer gebruikt. ![]() Zal morgen even voor je nazien. Als het met Alberto niks wordt stuur je me maar even een PB. ![]() Op te halen in Sittard. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Is goed
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mag een slotje op, ben geslaagd met die van alberto
![]() |