![]() |
Div. interieur delen golf 2(laatste ronde)
GTD interieur 1987.
Bestuurders stoel is al verkocht. Wel een in delen neerklapbare achterbank(Helaas met brandgat, leuk voor project!) incl. deurpanelen met alleen op de linker kant een spiegelverstelling. ![]() ![]() ![]() ![]() Vraagprijs: €25,- Zacht zwart leren GTD dashboard met onderbakken. ![]() Vraagprijs: Gereserveerd Zwarte hoedenplank, zonder gaten en ophangkabeltjes moeten worden vervangen(kosten 3 euro bij dealer). Met zwart beklede hoedenplank drager(rechts)nog helemaal heel!. Vraagprijs: €40,- Zwart vloerkleed, die uit 2 delen bestaat. Vraagprijs: €20,- Zwarte zijbekleding van kofferbak. Vraagprijs: €25,- Zwarte A,B en C stijlen Vraagprijs: €15,- Hard plastic dashboard. Met opbervakje, dus zonder zekeringbak. Nette staat verder. Vraagprijs: €15,- MDF passende hoedenplank met gaten van 6x9. Te ruil tegen een plaat mdf 18mm of: Vraagprijs: €15,- |
Zoek je nog bruine deurpanelen?
|
Quote:
ik heb mijn interieur compleet :thumbup: Heb jij ook de velours deurpanelen dan? Je mag me best even pb'en wat je er voor wilt hebben, maar inprinsipe ben ik voorzien. Toch bedankt voor het meedenken :thumbup: |
Laatste up denk ik.
Anders gaat het in de fik of naar het stort. |
verkoop je het schakelaartje voor de kofferbakverlichting apart?
Heb een orginele MK2 GTI van 86 maar mis het schakelaartje van de kofferbak. PB me maar. Grtz Jel :thumbup: |
Quote:
Je kan altijd een bod doen :thumbup: |
up
|
up
|
Nog wat mooi spul toegevoegd!
- GTD interieur met in delen neerklapbare achterbank - Zacht zwart leren dashboard. - Beklede hoedenplankdrager met verlichting en hoedenplank, alles nog heel! |
up
|
je inbox is vol
en wat dacht je van 20e? |
Jaarwisseling en het nieuwjaarsvuur komt steeds dichterbij! :wow:
Het kan nu nog, doe anders een goed bod. Heb de prijzen zojuist nog aangepast. :thumbup: |
Volgens mij zit je in het hoge noorden? Ik heb wel oren naar de achterbank maar om daar nou helemaal voor naar boven te rijden :shake:
|
Heb wel belang bij het dashboard , als het in goede staat is (zonder scheurtjes bij t voorraam en zo )
|
Quote:
Ik woon inderdaad in het hoge noorden. Opsturen wordt ook lastig :thumbup: Je moet er wat voor over hebben ;) |
Quote:
Dashboard is voor zover bekent in perfecte staat. Heb geen scheuren gezien. Volgens mij heeft de auto ook altijd binnen gestaan. |
Quote:
Dan is het zachte dashboard bij deze verkocht ,kom m wel even ophalen , waarschijnljk dit weekend ,andersvolgende week even op een avond , regelen we wel even via Pb :thumbup: |
hast ek nog wieldoppen???
hahaha |
Quote:
Komt goed! :thumbup: |
Quote:
Haha, van die mooie 16" bedoel je ;) Kan ze wel voor je maken :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 03:26. |