![]() |
|
|||
|
|||
![]() GTD interieur 1987.
Bestuurders stoel is al verkocht. Wel een in delen neerklapbare achterbank(Helaas met brandgat, leuk voor project!) incl. deurpanelen met alleen op de linker kant een spiegelverstelling. ![]() ![]() ![]() ![]() Vraagprijs: €25,- Zacht zwart leren GTD dashboard met onderbakken. ![]() Vraagprijs: Gereserveerd Zwarte hoedenplank, zonder gaten en ophangkabeltjes moeten worden vervangen(kosten 3 euro bij dealer). Met zwart beklede hoedenplank drager(rechts)nog helemaal heel!. Vraagprijs: €40,- Zwart vloerkleed, die uit 2 delen bestaat. Vraagprijs: €20,- Zwarte zijbekleding van kofferbak. Vraagprijs: €25,- Zwarte A,B en C stijlen Vraagprijs: €15,- Hard plastic dashboard. Met opbervakje, dus zonder zekeringbak. Nette staat verder. Vraagprijs: €15,- MDF passende hoedenplank met gaten van 6x9. Te ruil tegen een plaat mdf 18mm of: Vraagprijs: €15,- Last edited by Tammoh : 18-12-2010 at 10:36. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb mijn interieur compleet ![]() Heb jij ook de velours deurpanelen dan? Je mag me best even pb'en wat je er voor wilt hebben, maar inprinsipe ben ik voorzien. Toch bedankt voor het meedenken ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Laatste up denk ik.
Anders gaat het in de fik of naar het stort. |
|
||||
|
||||
![]() verkoop je het schakelaartje voor de kofferbakverlichting apart?
Heb een orginele MK2 GTI van 86 maar mis het schakelaartje van de kofferbak. PB me maar. Grtz Jel ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je kan altijd een bod doen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Nog wat mooi spul toegevoegd!
- GTD interieur met in delen neerklapbare achterbank - Zacht zwart leren dashboard. - Beklede hoedenplankdrager met verlichting en hoedenplank, alles nog heel! Last edited by Tammoh : 02-10-2010 at 11:45. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() je inbox is vol
en wat dacht je van 20e? |
|
|||
|
|||
![]() Jaarwisseling en het nieuwjaarsvuur komt steeds dichterbij!
![]() Het kan nu nog, doe anders een goed bod. Heb de prijzen zojuist nog aangepast. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zit je in het hoge noorden? Ik heb wel oren naar de achterbank maar om daar nou helemaal voor naar boven te rijden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb wel belang bij het dashboard , als het in goede staat is (zonder scheurtjes bij t voorraam en zo )
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik woon inderdaad in het hoge noorden. Opsturen wordt ook lastig ![]() Je moet er wat voor over hebben ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dashboard is voor zover bekent in perfecte staat. Heb geen scheuren gezien. Volgens mij heeft de auto ook altijd binnen gestaan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan is het zachte dashboard bij deze verkocht ,kom m wel even ophalen , waarschijnljk dit weekend ,andersvolgende week even op een avond , regelen we wel even via Pb ![]()
|
||||
|
||||
![]() hast ek nog wieldoppen???
hahaha
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Komt goed! ![]() |