![]() |
Syncro onderstel variant
Eindelijk de laatste optie voor de variant ik heb een syncro onderstel gekocht voor mijn golf 3 ik moet em alleen zaterdag demonteren
iemand hier ervaring mee? veel werk of zijn het maar een paar bouten en alles er in een keer onderweg? tank heb ik er ook bij alleen nog een bak opzoeken iemand nog een bak liggen volgens mij is het een ctt bak |
Heb je hier iets aan?
http://www.golf3forum.de/thread.php...ilightuser=7012 |
Vergeet inderdaad niet de hele bodem eruit te slijpen, das iets meer werk dan die paar boutjes...
|
yup gezien ik neem die ook mee ik hoop dat dit niet te gek wordt (gebeurt me niet snel) neem de hele achterkant mee
|
De tunnel ben je toch ook nodig?
Is het niet makkelijker om de hele auto mee te nemen? |
Tunnel ook, hier zit de bevestiging van de cardantussenlagers in.
|
ja dat zag ik al maar dit stuk is er wel uit te halen de breedte is hetzelfde ik weet niet of ik de ombouw echt ga doen maar de onderdelen zijn niet duur en mischien iets voor de golf 1 of 2 in de toekomst.
Als ik het wel ga doen is het wel een behoorlijk project de bodem aan de achterkant moet los en het andere stuk moet er weer ingelast worden hopelijk kan ik de puntlassen overal goed vinden en loskrijgen en alles eerst heel goed voorbereiden. iemand die toevallig een topic weet op een ander forum waar de ombouw beschreven en gedaan wordt? mijn handen jeuken al :screwy: |
Ik herinner me dat Tornado (Sven) van golf3forum.de dit gedaan en beschreven heeft, als ik het goed heb voor een Golf II. Ik heb dat topic gisteren al gezocht maar kon het niet zo snel vinden. Daarom die andere link alvast gepost.
Als ik tijd heb, zal ik nog eens kijken of ik het wel kan vinden. |
mooi alvast bedankt ik krijg vanavond de complete carroserie en kan er dus afhalen wat ik nodig ben het word een echt sleutelweekend :D
ik heb me ook alvast maar aangemeld op dat forum kan wel eens handig zijn |
vanavond alvast een start gemaakt
morgen ff pics plaatsen ik ben erachter dat je de schakeltoren ook nodig bent hier zit het lager in vast verder ik zaag gewoon de volledige achterkant weg en als het nog meezit snijd ik ook de tunnel er nog uit en dan kunnen de kliekjes terug naar de sloper als ik het niet onder de 3 zet past het volgens mij ook onder de 2 ook met enige aanpassing maar igg dan geen miskoop |
Quote:
Volgens mij gaat het om dit topic: http://www.golf3forum.de/thread.php...hilight=Tornado |
zo het schaap is geslacht hier ff een pic
![]() te zien is hier de bodemplaat achter en de tunnel niet op foto heb ik er ook uitgehaald deze is eventueel in de golf 2 passend te maken zo houd ik meerdere opties open. Wel een pens werk ik heb het hele dash er ook maar uitgehaald om de abs en tunnel ook goed te kunnen verwijderen morgen kunnen de kliekjes terug naar de sloper en kan ik het onderstel demonteren |
All times are GMT +1. The time now is 12:19. |