Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Vento MK III
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 07-06-2011, 16:34
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default Syncro onderstel variant

Eindelijk de laatste optie voor de variant ik heb een syncro onderstel gekocht voor mijn golf 3 ik moet em alleen zaterdag demonteren

iemand hier ervaring mee? veel werk of zijn het maar een paar bouten en alles er in een keer onderweg?

tank heb ik er ook bij alleen nog een bak opzoeken

iemand nog een bak liggen volgens mij is het een ctt bak
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
  #2  
Old 08-06-2011, 08:30
Romulus Romulus is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 134
Default

Reply With Quote
  #3  
Old 08-06-2011, 09:16
Turbo-Variant's Avatar
Turbo-Variant Turbo-Variant is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,459
Send a message via MSN to Turbo-Variant
Default

Vergeet inderdaad niet de hele bodem eruit te slijpen, das iets meer werk dan die paar boutjes...
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl
Reply With Quote
  #4  
Old 08-06-2011, 16:25
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

yup gezien ik neem die ook mee ik hoop dat dit niet te gek wordt (gebeurt me niet snel) neem de hele achterkant mee
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
  #5  
Old 08-06-2011, 16:38
J-9A-N's Avatar
J-9A-N J-9A-N is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,678
Default

De tunnel ben je toch ook nodig?
Is het niet makkelijker om de hele auto mee te nemen?
__________________
Oliecrisis....??
Gelukkig rijden onze auto's op accijns!
-------------------------------------------
Weber Society Drenthe ®
Reply With Quote
  #6  
Old 08-06-2011, 17:49
Turbo-Variant's Avatar
Turbo-Variant Turbo-Variant is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,459
Send a message via MSN to Turbo-Variant
Default

Tunnel ook, hier zit de bevestiging van de cardantussenlagers in.
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl
Reply With Quote
  #7  
Old 08-06-2011, 18:13
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

ja dat zag ik al maar dit stuk is er wel uit te halen de breedte is hetzelfde ik weet niet of ik de ombouw echt ga doen maar de onderdelen zijn niet duur en mischien iets voor de golf 1 of 2 in de toekomst.

Als ik het wel ga doen is het wel een behoorlijk project de bodem aan de achterkant moet los en het andere stuk moet er weer ingelast worden hopelijk kan ik de puntlassen overal goed vinden en loskrijgen
en alles eerst heel goed voorbereiden.

iemand die toevallig een topic weet op een ander forum waar de ombouw beschreven en gedaan wordt?

mijn handen jeuken al
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo

Last edited by indewarre : 08-06-2011 at 18:17.
Reply With Quote
  #8  
Old 09-06-2011, 10:13
Romulus Romulus is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 134
Default

Ik herinner me dat Tornado (Sven) van golf3forum.de dit gedaan en beschreven heeft, als ik het goed heb voor een Golf II. Ik heb dat topic gisteren al gezocht maar kon het niet zo snel vinden. Daarom die andere link alvast gepost.

Als ik tijd heb, zal ik nog eens kijken of ik het wel kan vinden.
Reply With Quote
  #9  
Old 09-06-2011, 16:39
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

mooi alvast bedankt ik krijg vanavond de complete carroserie en kan er dus afhalen wat ik nodig ben het word een echt sleutelweekend

ik heb me ook alvast maar aangemeld op dat forum kan wel eens handig zijn
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
  #10  
Old 09-06-2011, 21:39
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

vanavond alvast een start gemaakt
morgen ff pics plaatsen

ik ben erachter dat je de schakeltoren ook nodig bent hier zit het lager in vast verder ik zaag gewoon de volledige achterkant weg en als het nog meezit snijd ik ook de tunnel er nog uit en dan kunnen de kliekjes terug naar de sloper

als ik het niet onder de 3 zet past het volgens mij ook onder de 2 ook met enige aanpassing maar igg dan geen miskoop
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo
Reply With Quote
  #11  
Old 10-06-2011, 11:43
Romulus Romulus is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 134
Default

Quote:
Originally Posted by Romulus
Ik herinner me dat Tornado (Sven) van golf3forum.de dit gedaan en beschreven heeft, als ik het goed heb voor een Golf II.

Volgens mij gaat het om dit topic:
http://www.golf3forum.de/thread.php...hilight=Tornado
Reply With Quote
  #12  
Old 13-06-2011, 21:35
indewarre's Avatar
indewarre indewarre is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,428
Default

zo het schaap is geslacht hier ff een pic


te zien is hier de bodemplaat achter en de tunnel niet op foto heb ik er ook uitgehaald deze is eventueel in de golf 2 passend te maken zo houd ik meerdere opties open.

Wel een pens werk ik heb het hele dash er ook maar uitgehaald om de abs en tunnel ook goed te kunnen verwijderen morgen kunnen de kliekjes terug naar de sloper en kan ik het onderstel demonteren
__________________
mk1 syncro 16v u.c.
lupo 1,4 16v Sold
Caddy mk1 16v kr
Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi

Audi Allroad v6 Bi-Turbo

Last edited by indewarre : 15-06-2011 at 17:07.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum