
22-09-2010, 21:44
|
 |
VW Guru
|
|
Join Date: Mar 2006
Posts: 858
|
|
Erik, bij de kop moet je de bouten in de omgekeerde volgorde losdraaien als dat ze vastgedraaid worden (bepaalde volgorde, staat in vraagbaak o.i.d.)
Als je de motor toch laat reviseren volgend jaar, zou ik hem nu niet zover uit elkaar halen,tenzij daar noodzaak voor is. Ik zou alleen kijken waar er lekkages zijn en dan bepalen of het zich loont om het nu al te repareren of wachten tot de revisie. Als je hem dan toch uit elkaar wilt halen, adviseer ik je een werkplaatshandboek of zoiets aan te schaffen. daarin staan precies de werkwijzen hoe je eea moet uitvoeren. Staan vaker op ebay te koop.
Maar dat is mijn mening, je hoeft je er niets van aan te trekken 
__________________
Mijn wagenpark
Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk
|