
29-12-2004, 16:10
|
 |
REALLY Bored
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
|
|
komt dan op Engels kenteken. Maar weet idd niet precies hoe het overbrengen naar Nederland dan weer gaat. Maar dit wordt veel gedaan bij Kit-cars, mijn oom is nu met zijn 3e kit-car bezig. 1e was gewoon op basis van een Rover 114 GTI. Die daarna heeft ie vanaf niks helemaal zelf gebouwd, hele chasis en frame en alles. Hier heeft ie een jaar lang mee op het circuit geraced. net onder de 450 kilo is deze, en heeft een 130 pk Honda Fireblade blok.(trekt tot 11.000 toeren geloof ik  ) Deze wil ie komend jaar op kenteken hebben, op een Engels kenteken.(Maar weet niet precies hoe dat werkt) Momenteel is hij bezig met een nog lichtere te bouwen, alles wat hem in de vorige niet zinde veranderd ie aan deze, en hier komt een suzuki ZR o.i.d. op, weet de naam niet precies... Deze heeft rond de 175 pk standaard. Auto moet totaal onder de 400 kilo blijven.
Maar zulke projecten gaan meestal via Engeland op kenteken. Of ze gaan niet op kenteken en zijn alleen voor op het circuit.
Zal hem binnenkort eens vragen hoe dat precies in zijn werk gaat.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|