Quote:
Originally Posted by storm
Kijk eens je koelvloeistofvat na is deze kleur precies zoals het hoort, of ziet deze er vies uit? Met een laagje olie?
Hoe ziet je olie eruit? Als je gaat peilen?
Ga je koppaking eens na of je lekkage ziet of ergens een scheur?
Hoe was het gebeurd, ineens had je veel rook achter en viel de motor uit, of .. kun je wat gedetailleerder zijn. Helaas in die omgeving weet ik niemand.
Gr
|
Ik zie aan de buitenkant niets aan de kop zelf.
Wel zag ik net dat m'n koelvloeistof laag stond,
heb deze een klein poosje geleden nog gecontroleerd, toen stond deze niet onder het minimum.
Koelvloeistofreservoir zag er een beetje rood/oranje uit van binnen.
Aan de olie merk ik weinig, is gewoon zwart:P
Ik had het eigenlijk al een paar dagen dat ik merkte dat hij iets minder liep, ik dacht dat dit door de verstuivers kwam, hiervan waren er 2 wat vochtig dus.
Na een stuk snelweg heb ik een stop gemaakt.
Daarna wou hij moeilijk starten en rookte hij heel erg.
Ben direct naar huis gereden, (+/- 50 km), temperatuur oid blijft gewoon normaal.
Wel vond ik dat hij wat meer geluid maakte dan normaal.
Hij viel toen echter nog niet uit,
Ik krijg hem nu met veel pijn en moeite wel gestart, maar dan valt die nogal eens uit ja.
Quote:
Originally Posted by jeroenmk1
oke leuk woon 5min bij jou vandaan
en niet zo leuk dat je pakking eruit ligt suc6 ermee
|
oke, waar rij jij in rond dan?
Quote:
Originally Posted by oettinger_18
Ik kom zelf uit zwolle en heb zelf ook een soort gelijk probleem gehad mijn gtd in me golf 1. Wou op een gegeven moment ook niet starten. Tijdens het starten grijs/blauwe rook maar wat bleek de gloeiboegies veranderd en hij deed het met 1 sleutel omdraai!! Gloeiboegies is een goedkope oplossing kost ook niet zo duur je kan proberen die te verwissen voor nieuwe. Naar je gloeboegie's gaat een dik rood/wit kabel en die loopt na je schutbord naar een zwart kastje daar heb je ook een zekering in mischien dat die doorgebrand is
|
Zou het mooi vinden als dit ook bij mij het geval is, alleen ik vrees het ergste