View Single Post
  #9  
Old 19-12-2010, 13:56
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

En dan toch maar even het topic updaten dacht ik zo !

Is alweer een tijdje terug ,en is al weer heel wat gebeurd met het wagenpark van m'n schoonzusje

De 1300 is vervangen voor een 1,6 uit Johan's jetta (jettaMaNiA )
en deze golf is toen na een tijdje ingeruild vooreen Corsa B

Er waren een klein aantal dingetjes wat er aan mankeerde en toen hebben ze besloten om dan de golf weg te doen ,en na een klein jaar te hebben gereden in de corsa moest deze voor de keuring en daar bleek toch wel erg veel aan te mankeren

En toen is gelukkig mijn hulp ingeroepen , en ik ben opzoek gegaan naar een leuke Mk3 , en dat valt nog niet eens mee .

Het moest een beetje in haar budget liggen ,maar ook een paar jaar mee kunnen gaan ,en dan ben ik natuurlijk ook wel wat zinnig , en na een tijdje zoeken en een paar auto's te hebben bekeken hebben we een mooie groene (dragongreen) gevonden ,meteen leuke verlaging ,velgen , elec ramen voor , en een setje heldere verlichting rondom ,wat ik persoonlijk best leuk vind staan bij deze kleur

Voorzien van een best wel pittige 1,6 motor een remus uitlaat vanaf de kat , heb er een paar nieuwe achterbandjes omgezet en de stoel gerepareerd , en de bedrading in de deurrubber hersteld , en kan ze er eerst even in wennen .

Hierbij alvast een paar foto's

Dit was de Corsa ..............




en dit de golf













Enkele plannen zijn ,

- draaiknop r stoel moet er nog op
- andere motorkap , deze blanke lak laat los ( weet iemand nog één liggen toevallig?
- trekhaak moet nog even worden gemonteerd (zat er al bij/op) en deze word wel gebruikt .
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote