![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier ook maar even voorstellen ,de nieuwe aanwinst van de familie , na verkoop van de jetta , de Variant II
![]() Ik ga nu zelf in de zwarte TDI rijden ,en voor de Thea en de kids wilde ik graag een 2e variant erbij en dan een benzine model . De vrouw had een paar kleine eisen , het moest weer een station worden ,en er moest eigenlijk airco opzitten ....... ![]() En het liefst niet groen of rood ![]() Na lang zoeken hebben we dan toch één gevonden die ons beiden naar de zin is , en wel dit exemplaar ! (en ook nog een groene..... ![]() Een '96 er Variant 1,6 74 Kw model , in de 'sportieve' Atlanta sport uitvoering !(100 Pk) Bij aankoop had deze auto al een paar leuke optie's /extra's - 17 inch Ronal velgen - Tec schroefset - Climatronic !! - nette staat van de lak ,en weinig tot geen beschadigingen/krasjes - Net interieur , met origineel zwart/rood leren stuur ! Goede onderhoudshistorie en een bak rekeningen erbij ,dus hier kunnen we weer een aantal jaren mee voorruit ! En natuurlijk een paar foto's ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat er inmiddels al aan is gedaan ; - Stoel opgevuld met schuim - Radio ingebouwd - klapsleutel cv afstandsbediening ingebouwd - gewassen Wat er nog aan moet gebeuren ; - poetsen ![]() - nieuwe achterband (Dunlop) zit nog 1 toyo om die is wat minder - rijden !
|
|||
|
|||
![]() Kijk, Daar was ie al.
Mooie wagen!!!! |
|
||||
|
||||
![]() nette vari inderdaad!
|
||||
|
||||
![]() Nette bak!
|
||||
|
||||
![]() mooi wagentje
![]() vind de wielen alleen een beetje saai ![]()
|
||||
|
||||
![]() Daar was ie al! Nette kar Wytze!
Jouw lijstenset is wel mooi zwart ![]() Nu weet ik het zeker, ik wil ook spatlappen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lijstenset was niet zwart hoor ! maar mequiars doet wonderen
![]() Velgen worden nog wel opnieuw gespoten ,de vorige eigenaar was wel een beetje vriend met de stoeprand hier en daar ![]() Vind het zelf wel een leuk wiel ,en de vrouw ook ,dus die blijven eerst mooi zitten ![]() Embleemloze grille ligt inmiddels ook al klaar (gebracht door m'n zwager ![]() Achterembleem nog even zwart , dan lijkt t ook weer heel wat ![]() Kwa rijden valt zo'n 1,6 met 100 pk niet eens tegen , wil nog wel best van z'n plek , schijnen ook nog best zuinig te zijn .
|
|||
|
|||
![]() nette aanwinst!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() nette auto , die smart lappen staan hem goed de trent voor 2010 , groene auto met spatlappen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ehhh ff naam veranderen in GolfvariantRacing ![]() oke Wytze , maar spuit die orgineele ook ff mee dan , staat hem zo goed z'n mooi rond matt zwart logo in dat mooie groen ... |
|
||||
|
||||
![]() Knappe auto Wytze!
De oude eigenaar zal hem na deze paar dagen niet zo snel meer herkennen... maar dat waren we wel van jou gewend! |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er al heel keurig uit zo! Vind alleen dat stuur afgrijselijk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi kleurke wytse
mooie auto
|
||||
|
||||
![]() Mooie familie wagen idd!
|
|
||||
|
||||
![]() nette wagen!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Weer een gave vari erbij! Gefeli met je aanwinst.
|
|
||||
|
||||
![]() Zo dan! bedankt voor de positieve reacties !,zo nu en dan alweer een beetje beziggeweest met de vari , en heb een paar kleine dingen gedaan ;
-schakelmechanisme gesmeerd , je wil niet weten wat een verschil dat geeft , zo soepel schakeld hij nu! - uitlaat (tijdelijk) gelast ,want er komt volgende week een nieuwe achterdemper onder (deze rammelt soms ook) - Embleemloze grille gespoten , komt er morgen in . - een beugel voor de aanhangwagen gemonteerd (voor de breekkabel) trekhaak netjes matzwart gespoten . Voor de rest gaat het prima met de auto . In de planning staat nog , de uitlaat dus ,en het spuiten van de velgen ,en het monteren van 1 nieuwe band achter . Nu hebben de velgen geen haast ,maar ik wil ze wel graag weer netjes hebben ,want met stoeprand schade erger ik me ook wel wat aan ![]() foto's van de grille volgen ![]()