Thread: g60 of 20v
View Single Post
Old 23-04-2011, 14:20
Ibiz@ke's Avatar
Ibiz@ke Ibiz@ke is offline
VW Addict

een telling maken bij zo een project...ik denk dat je bescheten gaat uitkomen

Mijn revisie heeft me al 2000€ gekost
boren,honen,vlakken,coterwerk,verlichten vliegwiel,voll dynamish gedeelte balanceren,nieuwe zuigers,kleppen slijpen en roderen,.........

tel daar alle nieuwe dichtingen en vijzen bij,bewerkte en voll gereviseerde g-lader,.....
boite revisie die ik nog moet doen,remmen,....

ik denk dat je je bedrag MINIMUM x2 zal mogen doen als je het fatsoenlijk wil doen,maar dan weet je ook dat je iets degelijk hebt waar je jaren plezier aan zal hebben

zoals reeds aangehaald is
650€ voor een blok waar je 0,0 van af weet even inlepelen en na 100 km boem krak oeioeioei

zuigers mss erdoor,dichtingen moet je toch nieuw steken want je doet hem toch open voor alle zekerheid alles eens te controleren

STEL dat alles nog mooi en ok is...dan steek je toch ook een nieuwe oliepomp?
je hebt dan al zoveel geld uitgegeven dat je dit niet wil verklooien door te gaan besparen,hoppa nog eens 200€ er door voor een nieuw pompje,zelfde met waterpomp,....best is dat je geen budget voorop stelt en gewoon rustig aan doet wanneer je er tijd en geld voor hebt
Ik ben zo al 2j bezig,op het begin hield ik ELKE aankoop bij,na een paar maand maakte ik m'n telling en heb ik wijselijk het word documentje richting prullenbak gesleept
Reply With Quote