View Single Post
Old 19-06-2011, 06:36
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life

Cool en verder...

Thnx allemaal!

Ja, OZ supertourismo's; daar lijken ze ook wel wat op idd!
Die hebben 'maar' 16 spaken en ik heb er 20... ...die bovendien vloeiend in de velgrand overlopen; bij de OZ-'s lijken ze er een beetje op te liggen:

oz supertourismo gt

mille miglia F20

Ik heb de Mille Miglia F20-'s achter gemonteerd zònder de 10 mm spoorverbreders, maar als ik nu schuin een drempeltje op rijd, komen de velgen toch ff tegen de H&R schroefset aan
De reden dat ze niet gemonteerd zijn, is dat de originele boutjes daar eigenlijk te kort voor zijn... deze zijn nl. slechts ca. 25 mm lang...
De vorige eigenaar (en ik ook, toen ze nog zilvergrijs waren...) had wel 'gewoon' velgen mèt spoorverbreders gemonteerd met deze 25 mm-'s; dwz: dan hangen de velgen maar aan ca. 3 mm schroefdraad!
DuZZ:
Wie-o-wie heeft er nog 8 stuks wielbouten liggen van ca. 35 mm lang?
Het schroefdraad is volgens mij 12 X 1,5 mm; zeg het maar als dit niet klopt...

Het betekent helaas ook, dat mijn (2e hands gekochte) slotbouten helaas niet passen; deze zijn (zeker te weten) 14 X 1,5, 30 mm lang.
Ze kwamen van een VW Golf IV af; dus hetzelfde, dacht ik.... duzzz niet!

Te koop:
4 slotbouten 14 X 1,5 ca. 30 mm lang, komen van MkIV af
Gevraagd:
-4 slotbouten voor MkII/Corrado (12 X 1,5 ?) ca. 35 mm lang
-gewone wielbouten voor MkII/Corrado (12 X 1,5 ?) ca. 35 mm lang;
(liefst 8, maar minstens 6 stuks )

De middendemper zit er inmiddels ook weer recht onder; heb ik nog ff 'snel' gedaan op vrijdag j.l. vóórdat die plensbuien begonnen
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote