Thread: Volksdub 2011
View Single Post
Old 10-07-2011, 21:52
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Zo! ben ook weer uit de schuur ! Even alle stof en muggen van de auto gewassen (zal ook mede komen door het (jetta) racen onderweg ) , en ook is de auto even technisch nagekeken , want op één of andere manier moet er bij mij altijd iets kapot gaan op of na een meeting ..........
Het begon al met een kapot startmotorrelias vorige week , die ook al hapere bij de Vag meeting @ l warden(zit inmiddels al een nieuwe op natuurlijk!) , en nu dus een klapperend geluid onder de auto weg thv het subframe ,maar was eigenlijk alleen bij het rijden over het terrein, nu blijkt dat één van de voorste draagarmrubbers er uit ligt ! Kan ik principe weinig mee gebeuren ,maar toch ,ik mag er weer even mee aan de gang < Hobbyauto's , laten we het zo zeggen , het houd je van de straat ,letterlijk soms !

Maar genoeg gelult over m'n auto , de meeting was erg geslaagd! Ik ben lekker verbrand , heb met veel mensen bijgepraat , nieuwe mensen kennis gemaakt en natuurlijk veel mooie auto's gezien !

Kortom ,weer een Topdagje gehad !

Hier nog even een paar foto's van mijn kant

deze motorruimte nu ook eens in t echt bekeken ,en Eddy hij is top hoor !

Toch even één van m'n eigen spammen hoor ,iemand al opgevallen dat de azev's een 'lichte' makeover hebben gehad?

Mooie jetta !

Hok !

Mooie combi!

Race TDI

Dit ding blijft stoer !

Gewoon mooi! , zeker met die bbs'sen !

Onze Livestream verzorger !

WTF!

En ruud van ruudsvwshop, bedankt voor het embleem ! ben er zeer blij mee

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden