Zo stap net het huis weer in , mooie ritje terug gehad , Morgen de jetta maar weer even een goede poetsbeurt geven !
Heb me vandaag wel vermaakt hoor ,veel mooie auto's gezien en veel gekke en hele mooie dingen gezien !
Maar om toch buiten alle positieve om even een paar kleine minpuntjes te noemen;
het parkeren in de aankomst was kwa verdeling niet echt super geregeld , er waren een paar auto's speciaal gekomen voor bijv de show&shine en werden niet eens toegelaten op het terrein ,en dat lijkt me volgend jaar zeker een punt voor verbetering !
En er zijn daarvoor al een aantal ideeën voor geopperd ,
En kwa catering was het wachten ook niet echt super , voor zoveel mensen is de stands met eten echt niet toerijkend leek me , ik heb ook veel mensen daarover horen klagen ........
En dan als laatste ,en dan houd ik ook over de minpuntjes op , is de verdeling van de klassen van de show&shine ............
Ik heb speciaal nog gekeken op de site van MIVW voor de verdeling van de klassen , en na inschrijving op de meetingdag zelf bleken de klassen totaal anders te zijn !!!!!!!!
Dat was wel een domper vond ik zelf want er waren klassen die weer bij elkaar waren ingedeeld terwijl dit op de mivw site heel anders stond vermeld!
Hier even de
klasseverdeling op de mivw site
Dit was ook al een puntje van kritiek van het voorgaande jaar zowel op mivw als op de fanatic's meeting , en was wel jammer voor de show&shine deelnemers deze keer !
Voor een meeting van dit grote allure en opkomst , en nieuwerwets digitaal s&s systeem , kan dit wel anders lijkt mij .
Bekijk het als een punt van positieve kritiek , ik weet wat het inhoud om zo'n groot event tot een goed einde te brengen , en wil dan ook alle mensen van mivw wel even bedanken voor de mooie meeting !
En @ Cor , die minuut stilte voor die overleden kameraad van die buitenlandse Club , kreeg er kippenvel van , hele goede actie , zie zie je hoe groot het kameraadschap is in de VW wereld !
Heb zelf wel een groot aantal foto's gemaakt ,zal straks even een paar mooie uitzoeken en even hier plaatsen !