View Single Post
Old 08-08-2011, 11:55
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Quote:
Originally Posted by classicline
Het is onmogelijk om voor elk type VW een aparte klasse te maken.
Klasses worden bepaald naar het aantal inschrijvingen van voorgaande jaren.
Daar hebben we met het S&S Systeem hele statisteken van.. En voor bijv. Jetta's zijn nou eenmaal weinig inschrijvingen.

Missschien is dat de reden dat er geen jetta's meer inschrijven (zowel mk2's als Mk1's ),omdat er ineens geen jetta klasse's meer waren op zowel mivw als fanatic's .
Ik heb meerdere mensen gesproken en die wilden al niet eens meer inschrijven ,omdat ze toch geen enkele kans maken in die klasse's !

Quote:
Dan kun je toch beter Bij een Golf 2 klasse in zitten zodat er een beetje Competitie is en een beker ook nog wat betekend. Het zijn tenslotte dezelfde Auto´s..

Wil je dat nooit weer zeggen ! Een jetta is zeker geen golf .........

Maar om mee te doen in een klasse waar auto's staan waar oa bedrijven en complete clubs meer dan 40.000euro in hebben gepompt is geen compititie meer vind ik ......

Quote:
Dat er op de Internetsite Verkeerde Informatie Stond is misschien Jammer maar ik denk dat als die geklopt had je ook wel gekomen was..

Gekomen was ik zeer zeker ,maar dan was ik gewoon in de golf gekomen , en was de jetta mooi in de schuur blijven staan

ik snap datveel mensen niks hebben met dat show&shine gedoe ,maar er word wel een hele ophef en reclame voor gemaakt ,laat het dan ook goed in orde zijn ,zeker op zo'n hele grote meeting als MIVW!

Verder kunnen we het er zeker nog eens over hebben in reallife ,want er zijn wel mooie ideeën om een show&shine te verbeteren , dat komt zeker goed !

Dus bij deze maar weer ontopic zou ik zeggen , en laat de foto's maar komen !

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote