View Single Post
Old 09-10-2011, 19:40
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac

Send a message via MSN to jettaracing

Late reactie van deze kant , maar die grijze tank is voor regenwateropvang , wel makkelijk met vlekvrij autowassen
500 liters, kan ik even vooruit

Inmiddels heb ik de golf al winterklaar gemaakt , dwz de winterwielen ( met winterbanden !)en banden er weer om , accu van de jetta er even in gezet (anders staat deze de hele winter maar wat te staan in de jetta , heb ik ook wat extra startcapaciteit )

De banden van de porsche's waren namelijk zgao (zo goed als op)
en dat was wel enigzins merkbaar vorige week met die regenval!

Vorig weekend nog wel even het weekend met de vrouw en kids even wezen toeren door t friese landmet dat prachtige weer , en heb nog een paar foto's genomen van t eind van t zomerseizoen .

Ook het Abt embleem iets gewijzigd dmv er een rood stripje onder te plaatsen (gemaakt van een oud GT embleem en wat creativiteit ) Ja ,ik weet het , een beetje een detailfreak wat dat betreft

Speedemmer nog even spammen , word overal voor gebruikt , zelfs voor het schelpenzoeken geschikt

Glimmen !

En toen de winterwielen van de stelling getrokken ,en ook maar even aangepakt , de kleur van de naafdeksels was namelijk ietslichter dan de velgen zelf, dus jullie zien het al aankomen ...........

de spuitcabine / hoobyruimte in met die set

Naafemblemen meteen meegenomen in de blanke lak ,zijn deze ook beschermd tegen de zoutaanvallen ,..........

Ze waren nog wel best mooi hoor ,maar ja ,als je toch éénmaal bezig bent ..........

Zo kan ie de herfst en winter wel in!

Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote