View Single Post
Old 09-11-2011, 19:58
mschapink mschapink is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Rallye
Weet je zeker dat die wielremcilinders goed zijn ?
Als je er niet uitkomt zet je de auto maar bij mij neer.
Zo via internet is dat lastig te zeggen wat het probleem is , beter zelf ervaren.
Dit is tik werk voor mij

Ik heb samen met mijn broer die behoorlijk technisch is nogmaals de trommelrem intern bekeken. Wielremcilinders zijn nieuw en o.k , de remschoenen zijn ook goed, zelfstellend mechanisme werkt ook goed idem handrem., bij het aantrekken hiervan blokkeren beide wielen goed.

Ik ben me bewust na het inlezen op internet dat de lastafhankelijke remkrachtverdeler de remkracht doseert aan de voorremmen en de achterremmen naar gelang het beladen gewicht, echter de remleiding(en) gaan wel via dit stelapparaat, er kan intern iets mis zijn.
Indien dit het niet is kan het alleen nog aan een een remleiding naar achteren liggen. Maar deze hebben we ook visueel bekeken en niks ontdekt op lekkage.

In iedergeval is het vervangen van de diverse onderdelen nuttig geweest aangezien de auto stukken beter remt, is toch je veiligheid.

De remdrukverdeler is reeds besteld en betaald en de auto gaat aanstaande vrijdag op de brug voor verdere reparatie. Hopelijk is het dan opgelost.
Reply With Quote