Ben wel op Essen achterlichten tegengekomen , de originele rood/zwarte , en de heldere rood/zwarte en heldere rood/witte , maar geen volledig zwarte ( en ik wil dan ook de 'matte' versie ).
Maar dat kan natuurlijk altijd nog wel eens , eerst ebay maar even in de gaten houden
Heb wel in essen wat andere aankopen gedaan waaronder ook ééntje voor de vari
Een 'sportluchtfilter' van Pipercross , een K&N werd mij afgeraden vanwege de olie in het filter ,welke op lange duur de luchtmeter kan beschadigen /vervuilen , dus daarom gekozen voor een pipercross filter .
Ik wil er geen open rond filter op ,deze heb ik erop gehad ,maak maakte wel een redelijk luid aanzuiggeruis ,en aangezien ik dagelijks met de auto veel kilometers maak ,leek me dit een goed alternatief .
heb die mensen daar bij de stand van pipercross de oren van het hoofd gevraagd over het hoe en wat met zo'n filter (in m'n halve friese brabbelduits

) , en heb er dus één aangeschaft
Vandaag al even mee gereden ,en eerlijk is eerlijk , de auto trekt echt beter dan met een origineel filter !
Kreeg ook nog een cadeautje van de Sint vanmiddag ( bedankt Zwager

) , een bleedvalve voor de Tdi .
Deze week eens monteren , met de klep kun je de drukaanvoer regelen van de turbo naar de computer , en dan de turbodrukregeling een beetje manipuleren , eens kijken wat dat gaat doen .
Ill keep you posted !