View Single Post
Old 22-12-2011, 17:33
RamonR RamonR is offline
VW Addict

Send a message via MSN to RamonR

Quote:
Originally Posted by Bumper83
zo dat meen je niet?! centimeter water achter je stoel? das niet best! Verstandig om dan maar gelijk een ander kofferbakrubber erin te stoppen!

Ik heb zelf vorige week eindelijk andere raamrubbers kunnen bemachtigen voor de voorportieren

Ben in de tussentijd ook bezig geweest om CV in te bouwen, is nog een aardig werkje

Maar goed even terug on topic.. ik heb toch ergens het vermoeden dat het in je brandstofsysteem zit Ramon. Misschien opvoerpomp in je tank zelf dat die versleten is en te weinig druk levert... kan je de brandstofdruk aan je spinnenkop ergens meten? Het duurt inderdaad aardig lang voordat hij bij jou aanslaat, weet je zeker dat je koudestartverstuiver ook daadwerkelijk zijn werk doet?

ps. mooi schematje heb je daar van het K-Jetronic systeem... misschien een keertje van je kopieren oid?

Kijk ook goed bezig hoor!
CV inbouwen met zo'n vacuum pompje achterin zeker ?

Ja goh de pomp in mijn tank is ooit vernieuwd omdat de oude kapot was dus ik ga er van uit dat dat goed is, want dat zou je tijdens het rijden ook echt wel merken hoor, dan moet je ongeveer het zelfde hebben als bij een vol filter lijkt me
Ik zou eigenlijk niet weten of je de spinnerkop kan meten, ik denk het niet!
Maar de koude start verstuiver dat zou kunnen, ik heb er hier nog 1 liggen, kan hem altijd even overschroeven natuurlijk.

Greetz, Ramon

p.s. de foto komt uit het Bosch boek over K-Jetronic, staan alleen helaas geen storingen in enzo
Reply With Quote