
14-03-2005, 01:06
|
 |
Forum regular
|
|
Join Date: Feb 2005
Posts: 68
|
|
Ha Stefan hier de stand:
* De cilinderkop word geflowed en gereviseerd.
* gebruik eerst de originele nokkenas van de a4 kop, als alles loopt zie ik wel verder, nokkenassen zijn duur.
* De carburateurs worden helemaal gereinigd, sproeiers moet ik controleren of deze te gebruiken zijn voor mijn toepassing DHLA 40 N, menno gaf me een tip over biesheuvel 
* Ik moet nu nog een spruitstuk gaan regelen dus als iemand tips heeft of wat heeft liggen Welkom! uiteraard passend op een a4 kop
* Benzine pomp heb ik nog geen aandacht aan besteed, hoorde dat ik een standaard pomp moet gebruiken in dit topic, moet ik ook nog vragen hoe dit moet, hoor dat er een benzine drukregelaar tussen moet? ik heb nu een electronische pomp(gti) iemand ervaring?
en voor de rest onderdelen verder sparen zoals K&N filtertjes oid 
|