View Single Post
  #25  
Old 12-12-2012, 12:21
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,817
Default

Quote:
Originally Posted by Richard
Best vag engine ever.. Even wat aan deeltjes scoren of een wagner/ rs2 inlaat boys..wagner uitlaatspruitstuk en eventueel een k24/7200.. Op s2 powerforum staan ook heul veel tips!


Volg t op het puntje van mijn stoel!


Voorlopig nemen we even genoegen met de 320 PK die we er nu uit halen. Veel vermogen is leuk, maar we hebben allebei wel wat circuit-ervaring maar niet in die mate dat er met veel rondjes oefenen niks meer uit te halen valt. Als de rij-techniek is bijgeschaafd gaan we ons wel weer op de pk's toeleggen

Quote:
Originally Posted by René
Tof!

320pk is zat genoeg om lol te hebben op het circuit Al ideetjes voor het onderstel en de remmen?


Onderstel is nog wel een issue, de stabi-stangen ontbreken en het is niet echt makkelijk om een goede instelbare schroefset te vinden voor de S2. Uiteraard zijn ze er wel maar de nieuwprijs is akelig hoog, dus daar zijn we nog op zoek naar een passende oplossing. Qua remmen houden we het voorlopig op de RS2 set die er al onder zit.

Quote:
Originally Posted by Area51
Gaaf plan, maar mijn verstand zegt me een beetje dat een auto met een motorblok met veel vermogen vóór de vooras (!!)
op het circuit alleen maar rechtdoor wil..


Zijn wij ook benieuwd naar Alain! Maar Audi heeft, ook met de 5 cilinder, vele successen behaald. Dus ik hoop dat dat wel goed zit. Ik zal de asgewichten wel eens opzoeken.
__________________
Reply With Quote