
07-01-2013, 18:55
|
 |
Forum junkie
|
|
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,917
|
|
Hmmm, zie niet direct in waarom draaien iets met het hardingsproces te maken heeft..
En wat zal er uit balans zijn? Uiteindelijk houd je van de bewerkte as alleen een soort verloopje over om het tandwiel te kunnen persen.
Heb vanmiddag nog wat gevonden, van de secundaire assen die een 4,111 eindoverbrenging hebben bestaan 2 onderdeelnummers. Verschillende eindletters. In principe moeten deze assen hetzelfde zijn, enig verschil wat ik kan bedenken is dat misschien de 'andere' as wél die vertanding heeft op de as. Ik ga proberen of deze nog bij VW ligt, kan ik m even vergelijken met de as die ik heb. Denk dat de garagemensen dit wel willen proberen voor me 
Bidden dat het zo is, want ik heb er nog zo eentje liggen, in een versnellingsbak, dat wel. Maar zo zonde om een hele bak open te trekken alleen maar om even te controleren 
__________________
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia
2005 Prius
|