View Single Post
  #17  
Old 27-02-2013, 22:29
ar1g3's Avatar
ar1g3 ar1g3 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,994
Default

Quote:
Originally Posted by golffan
Een krukas verwisselen is nu toch niet zoveel werk? Daarbij kun je dan ook meteen die laten controleren en zonodig voorzien van een nieuwe krukasbout. Blijft ie mooi origineel, als je er een AAZ inlegt loop je de kans dat je over x aantal kilometers hetzelfde probleem hebt.

Dan moet je toch de motor compleet opnieuw afstellen?
Wat mijn idee eigenlijk was was om er een nieuwe AAZ in te leggen, en het blok dat er nu insteekt bij te houden en te repareren om dat er daarna terug in te leggen dan.
Alleen zou ik begot niet weten hoe je dat moet doen. Ja, uit elkaar halen zou wrs wel lukken, en in elkaar zetten weer maar de timing enz... ?? En da kans dat iets fout gaat is groot, aangezien ik nog nooit een motor open heb gehad.
__________________
'88 Golf 2 1.8 GTI 16v PL(project)
'01 Passat B5.5 1.9TDI PD
'95 Passat b4 1.9 TD (RIP)

"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
Reply With Quote