View Single Post
Old 24-05-2013, 16:42
Ludomk2 Ludomk2 is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by andre0511
Dat er lucht onsnapt is opzich best logisch.de sub wil heen en weer.Maar omdat hij maar weinig lucht/ruimte in de kist aanwezig is heeft hij beperkte slag in en uit.
Hij wil uiteraard met goed vermogen erop flink bewegen maar wordt nu beperkt door je kleine kist.
Daardoor zal hij nooit lekker spelen op hoog volume,laag ook niet maar dan heeft hij er minder last van opdat hij dan niet erg heen en weer hoeft te gaan.
20 mm is toch wel te dun voor 1000 rms,en dan is nog de vraag hoe efficient hij met zijn stroom omgaat.
Het is dan wel een klasse d versterker maar je heb goedkope versterkers die dan nog een laag rendament hebben.Veel stroom/weinig output vermogen.
Kan je merken door dat hij erg warm wordt.
In de specs kan je het ook nakijken.
Probeer je rca uitgangen niet te splitten voor meerdere versterker want dan halveert je aantal volt op je uitgang waardoor je je gain weer verder open moet zetten,dus je ook meer vervorming krijgt.

De versterker zelf heeft 3 zekeringen van 30A steken, totaal 90A dus.
Ik heb een soort van smelt-automaat van 100A als beveiliger gemonteerd waar de accu zich bevind. en ja klopt maar ik ga wel met mijn buurjongen een kist maken, hij is afgestudeerd voor de richting hout.. handig dus

Wat voor kabels moet ik dan halen? want met 20mm2 vind ik het al lastig genoeg om deze goed vast te maken aan de versterker, vooral als ik sportief rij in bochten, gaat mijn woofer ineens niet meer..
Doe ik de koffer open, zie ik dat de ofwel de GND ofwel de +12V afgekoppeld is

Reply With Quote