Thread: blok opbouwen
View Single Post
Old 18-04-2005, 17:12
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by berendd
ik heb ook nog wel een nokkertje voor je tommy....staat in de zelfde advertentie...is redelijk scherp maar wel standaard geleverd, komt volgens mij uit een GK blok, polo GT in ieder geval..

laat maar weten of je interesse hebt.

100pk per liter is wel enthousiast. denk ik, dat zou betekenen dat je op 160 pk uitkomt... beetje aan de hoge kant, denk eerder aan een pk of 100 a 110

MH is hydrau, GK is sleeptuimelaar toch?

Maar sjampoo: Kun je meer vertellen over Marcel zijn blok? welke nokker bijvoorbeeld? of hij onderblok aan heeft moeten passen? heb namelijk nu een kop zonder verbrandingsruimte, dus moet wel op het onderblok passen zonder aanpassingen eigenlijk, maar weet niet of dit het geval is??? :o

iets over de 100 pk is mij wel voldoende, en als het koppel erg hoog ligt zou super zijn, maar ik wil er niet een vermogen in investeren, dus verwacht ook geen hoog vermogen... :biggrin:
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote