![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Heb een setje solexen 40mm die ik wil reviseren, heb er een revisiesetje bij(pakkingen enzo) Maar nu moet ik ze dus nog reviseren enzo... Ze moeten op een 1300 MH kop, die uiteindelijk misschien op een 1600 onderblok komt...
Maar nu vroeg ik me af of ik dan niet gelijk goeie sproeiers er in moet zetten, of dat dit beter kan als ik hem eens af laat stellen? Sowieso nog tips met het plaatsen van de nieuwe pakkingen? En ik vroeg me ook af of de kop zo op het 1600 onderblok past? Tis een kop zonder verbrandingsruimte... type MH (meen ik) Past het anders op mijn 1300 onderblok? GF Daarnaast moet ik nog op zoek naar een andere nokkenas voor de kop met solexen... Maar het moet wel kunnen lopen op de ori veren en stoters... als laatst nog iemand die uitspraak durft te doen over pk's? ook al met remmerij bezig... ![]()
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 18-04-2005 at 13:55. |
#2
|
||||
|
||||
![]() kop heeft bewerkte kanalen trouwens...
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#3
|
||||
|
||||
![]() 1000 pk!
(leuke uitspraak) Marcel86c heeft ooit gereden met een 1600 + mh kop + 40'er webers.. Hoeveel pk dat bakkie had: geen idee. Was bloedje snel, dat wel, en dat telt toch? 1600 blok = zowieso lekker veel koppel. Kan wel gaan roepen: 200 pk, maar daar schiet je niets mee op denk ik. Wees gewoon realistisch, en bedenk dat een atmosferische motor, die redelijk gekieteld is ongeveer net rond de 100pk per liter uit kan komen... ga eerder uit van minder als meer.
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#4
|
||||
|
||||
![]() ik heb ook nog wel een nokkertje voor je tommy....staat in de zelfde advertentie...is redelijk scherp maar wel standaard geleverd, komt volgens mij uit een GK blok, polo GT in ieder geval..
laat maar weten of je interesse hebt. 100pk per liter is wel enthousiast. denk ik, dat zou betekenen dat je op 160 pk uitkomt... beetje aan de hoge kant, denk eerder aan een pk of 100 a 110
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#5
|
|||
|
|||
![]() Tom weet niet wat ie wil
![]() Eeerst de sletta te koop en nu dit weer whaha ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() mmmh, maakt toch niet uit...mijn golfje staat ook te koop maar als het te weinig opplevert ga ik er gewoon een keer mee verder...
__________________
sportklassiek klassieker forum |
#7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
MH is hydrau, GK is sleeptuimelaar toch? Maar sjampoo: Kun je meer vertellen over Marcel zijn blok? welke nokker bijvoorbeeld? of hij onderblok aan heeft moeten passen? heb namelijk nu een kop zonder verbrandingsruimte, dus moet wel op het onderblok passen zonder aanpassingen eigenlijk, maar weet niet of dit het geval is??? ![]() iets over de 100 pk is mij wel voldoende, en als het koppel erg hoog ligt zou super zijn, maar ik wil er niet een vermogen in investeren, dus verwacht ook geen hoog vermogen... ![]()
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mmmmja helaas
__________________
sportklassiek klassieker forum |