Hey hallo,
Ik ben benieuwd of hier mensen met een glijplaat rijden... Ik wil niet een zelfbouwding... naja wil wel, maar dat wordt em niet, dus ik zoek een kant en klare glijplaat. Nu ben ik bijvoorbeeld bij Wiechers-sport een glijplaat tegengekomen:
Mit unseren speziell entwickelten Unterboden- und Ölwannenschutzkonstruktionen mindern Sie das Risiko einer Beschädigung. Ölwannenschutz 4 oder 5 mm Aluminium mit Verstärkungsrahmen aus Stahlprofil.
oftewel: 4 of 5 mm. aluminium op een stalen frame...
kosten zown 230 euro, en dat zal dan hier in Nederland nog wel duurder worden denk ik zo.
Verder kwam ik op een andere site deze tegen:
Gemaakt van 5 mm Duraluminium ter bescherming van carter
voor 272 euro als ik et goed begrijp...
Verder iemand merken of soorten, of adressen... of weet ik wat? Ik wil natuurlijk het beste voor het minste..

Moet ook niet zo zijn dat ie 1 keer zijn werk doet en dat ie op straat blijft liggen ofzo.... moet een beetje degelijk en doeltreffend zijn. Dan geef ik uiteindelijk toch liever iets meer uit voor wat beters dan wat minder voor wat minders..
Maar in ieder geval.. Wat zijn jullie ervaringen ermee, en wat raden jullie aan.
ps. de tekeningetjes zijn voorbeelden.. zijn waarschijnlijk van andere modellen...