Die STK heb je niet perse nodig. Bij mij heb ik 'm ook weggelaten. Stationair regel ik gewoon met die stelschroef op die g60 gasklep.
JD heeft bij mij die STK ook gewoon weggeschreven.
Volgens mij doet die STK ook niks voor veiligheid hoor. Er kan alleen druk langs lekken, vandaar dat 'pijpje met dat kogeltje' van Bartek. Gewoon een terugslagklep. De StationairRegelKlep kan dus alleen lucht geven, maar er kan geen lucht terug.
Ik weet niet wat je laaddruk nu is?
Je kunt in je MFA menu je laaddruk aflezen. Dop dan die STK eens af, en probeer nog eens. Het verschil zal niet groot zijn (of je STK moet echt lekken/versleten zijn)
Doe het volgende;
Sleutel in contact (nog niet draaien of iets)
MFA ingedruk houden
Sleutel draaien naar 'contact aan' (niet starten)
Sleutel weer terug draaien naar 'contact uit'
MFA knop loslaten
MFA weer ingedrukt houden
Motor starten
MFA loslaten
Je zit nu in een 'verborgen menu' met je MFA, hier kun je digitaal je toerental aflezen, en ook je laaddruk
