Niet veel aan de golf gedaan behalve cruizen

Rijdt heerlijk met de 4s!
Heb waarschijnlijk ook een setje velgen gevonden. Maar dat is allemaal nog niet zeker helaas. hopelijk dat ik deze week uitsluitsel heb daarover. Want ben al verkocht.
Vandaag bij het stop licht zag ik dat ik nog 1.6 km van de 99.000km vandaan zat. Dus nog even en er staat een ton op
En een week of 6-8 geleden ook nog wat rond gezocht en na wat mailen de Eigenaresse in Duitsland gevonden. Via de gegevens die op het Duitse export papier staan. En het adres wat er op staat woont ze nog steeds! ( Bejaardenhuis) en kreeg het advies om een ouderwetse brief te sturen want een Pc had ze niet.
Dus een brief met foto's naar haar gestuurd met de vraag of zei ook een oude foto heeft van haar oude golf had, vooral van de achterkant natuurlijk.
Nu 6 weken later lag er dan toch nog een brief in de brievenbus. had de hoop al een beetje opgegeven op een antwoord. Maar dit vindt ik super tof! mooi voor de Documenten verzameling
Met handgeschreven antwoord op mijn vragen en een oude foto uit ca. 1980 volgens haar
De brief moet ik nog even ontcijferen.
MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie
MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI
Polo '00 6n2 GTI
Mercedes SEC500 '87
Honda Civic '94