En ik zit weer met een brandende vraag, waarschijnlijk zal het er niet direkt van komen maar ik ben erover aan het denken om de passat weg te doen en een Audi Coupe GT van bouwjaar 81-85 te kopen, met uiteraard een 5 cylinder.
nu wil ik graag wat meer info over de GT qua onderhoudsgevoeligheid en speciale aandachtspunten.
en het allerbelangrijkste, wie heeft er ervaring met de 5 cylinder blokken en dan met name de 2 liter uit de 5e. aangezien ik nu een onverwoestbaar 1.8 carburateur blok heb, en wel van een beetje robuust spul houd.
ook graag ervaringen van mensen over de snelheid van zoon wagen, ik wil er niet op achteruit gaan en het liefst een auto waarmee ik "veilig" 200 per uur kan rijden op de autobahn. Dus dattie bij dat soort snelheden niet over de weg zwabbert enzo want daar heb ik geen trek in.
en dan een laatste puntje, haast goed voor een nieuw topic...maar ok. is het te doen zoon 5 cylinder in mijn passat te leggen? en wordt zoiets bij de rdw goedgekeurt, aangezien ze wel zijn geleverd origineel, maar niet te vinden.
wie kan me meer vertellen :o ik weet dat er op de korte termijn niets van gaat komen, maar toch wil ik het graag weten...maar daar ist forum ook voor..