Thread: Bbs Rm
View Single Post
  #6  
Old 31-10-2014, 23:36
jasonnl's Avatar
jasonnl jasonnl is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 841
Default

Het lijkt je nu misschien leuk om zelf te doen.

Maar zou zeker aanraden om de harten te laten doen. Echt een pokke werk met al die spaken. En of het er met verfafbijt afgaat?

De mijne toen der tijd laten coaten en zeer netjes en strak gedaan leek net spuitwerk. Maar daar hebben ze al extra lang in de chemisch bad gelegen omdat de originele verf er niet echt af wilde.
Weet niet welke regio je vandaan komt kan ik het adres wel geven en ik vondt het wel meevallen kwa kosten 60 euro per velg.

En polijsten is ook niet het leukste karwei. Omdat er gewoon heeeel veel tijd in gaat zitten vooral met zulke putcorrosie. Die zwarte puntjes kunnen echt heel 'diep' zitten en om dat met de hand weer mooi te schuren zou ik maar een paar weekende vrij houden.

1x met de hand gedaan maar voortaan laat ik het voorwerk afdraaien of laat het polijsten ofzo.
Maargoed misschien heb je meer geduld dan ik en vindt je het wel echt leuk om te doen. Ik in het begin ook maar veranderde na 10 tallen uren op 1 randje schuren wel een beetje van gedachte

En aan de achterkant van de rand is gewoon rubber. scotch brite erover en is eraf.
__________________
Golf MKI '76er Project.

MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol
EX
MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie
MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI
Polo '00 6n2 GTI
Mercedes SEC500 '87
Honda Civic '94
Reply With Quote