View Single Post
Old 20-05-2005, 16:25
Nien's Avatar
Nien Nien is offline
Forum regular

Ik heb zelf een een audi GT uit '85. De 115 pk versie dan wel.
Ik moet zeggen dat ik het een hele fijne auto vind.. nooit geen problemen met de motor what so ever..Een paar jaar terug heb ik ook een audi 100 gehad met dezelfde motor erin. Ook nooit problemen mee gehad. Ik heb daar nog mee lopen crossen op ruigoord toen en dat ding was niet stuk te krijgen.
Mijn GT heeft nu zo'n 240.000 op de teller staan en dat betekend dat ie dus eigenlijk net is ingereden.
Wat betreft snelheden.. knock yourself out.. Je moet hem wel ff warm laten worden natuurlijk.Het geluid van een optrekkende 5 cylinder is natuurlijk geweldig. Ik heb nog nooit het gevoel gekregen dat ie niet lekker op de weg lag of dat mijn dashboard eruit trilde of zoiets dergelijks
Bovendien zijn de meeste audi's een stuk luxer uit die tijd dan dat vw's toen waren. Tenminste als ik het vergelijk met een passat en mijn GT..
Ik heb deze GT ook gekocht om lekker in te cruisen en ook weleens wat sneller en comfertabeler te kunnen rijden. Ik heb verder namelijk een polo en een derby uit '77. Dus misschien vind ik het al snel luxe..
Kijk eens op www.audiforum.nl.. daar zijn heleboel mensen met een coupe of andere 5 cylinder. Dat is een iets actievere site dan het ACGN..
Reply With Quote