18-03-2015, 13:03
|
Forum Newbee
|
|
|
|
@ van limburg danku voor je reactie! De carbs die je hebt liggen welke zijn dat? Miscchien dat we iets kunnen regelen
@ Joris bedankt voor de reactie! En wat zou ik dan meer nodig hebben voor de carb's buiten het inlaatspruitstuk en kleine venturi's?
En voor er een ander motorblok in te leggen is het echt zo simpel als ze zeggen, gewoon motorsteun verlassen en de motor en boite passen zo dan? Het gaat om een 1.6 gti eg dat ik zou inbouwen ik heb wel de boite en schakelstangen enzo kortom alles deze is uit een golf cabrio uitgebouwd. Je hebt zeker gelijk met je quote ''als je iets doet doe het dan goed'' maar wil er wel met kunnen rijden van de zomer dus met andere woorden wil niet voor al te veel verassingen komen te staan met de inbouw.. De carbs monteer ik gewoon en laat ze afstellen op de bank voor een 100 euro dus is niet al te veel geld in mijn ogen of mis ik dingen..? Bij de inbouw komt toch ook al wat kijken dan denk ik alleen nog maar aan het spruitstuk dat niet zal passen van de uitlaat ale denk ik? Als het echt goed meevalt om de gti in te bouwen dan begin ik daar natuurlijk aan!?
|