View Single Post
  #43  
Old 24-04-2015, 10:31
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

@Vladi: eens
De Outlander is de enige PHEV die nog enigszins praktisch inzetbaar is als gezinsauto. Daarom heb ik voor deze auto gekozen. Had VW de Golf GTE in 2013 in de showroom gehad, dan was dat een no-brainer geweest voor mij. Iets minder full-size gezinsauto misschien, maar met een skibox op t dak hadden we dat dan wel grotendeels gecompenseerd.

@Dutchbuild: eens
Ik wil ook wel roepen dat ik 38 miljoen zou willen betalen voor een Ferrari 250 GTO, of 2 ton voor een Sport Quattro, maar wat voegt dat toe? Geef dan liever een (gefundeerde) mening over auto's die wel enigszins binnen je bereik zouden kunnen liggen. Ik vind het bijvoorbeeld geweldig dat jij gewoon een Dino voor een mooie prijs hebt opgesnord en dat je die wegzet bij wijze van arbeidsongeschiktheidsverzekering. Er zullen genoeg mensen zijn die denken, patser met zn Ferrari. Die hebben het verhaal erachter dus niet begrepen.
Zelfde soort geleuter lees je terug op autoblog bij het Bentley project waar jij aan werkt. Opmerkingen met de strekking 'ik had er gewoon een V10 TDI ingegooid' of 'als hij de brandstof niet kan betalen moet ie maar in die Pheaton gaan rijden en dan in het weekend patsen met die Bentley', etc. Velen roepen maar wat, zonder enige vorm van argumentatie of zonder er uberhaupt eerst over na te denken. Dat vind ik jammer.
Wat die Oettinger betreft, zo denk ik er ook over en daarom vind ik 30 mille veel te veel geld voor zo'n auto, ook al ben ik liefhebber van het model en de uitvoering.
Reply With Quote