11-12-2015, 09:41
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
De wagen trok inderdaad valse lucht bij de injectoren eerst, als je remreiniger naar de O ringen spoot dan verhoogde het stationair toerental.
Ik ben er vrij zeker van dat hij nu geen valse lucht meer zuigt, zeker niet rond de injectoren want daar zijn alle dichtingen vervangen. Als ik daar spray met deo of met remreiniger verandert er niets aan het toerental. De wagen valt ook niet langzaam uit, hij bolt niet uit maar slaat gewoon af, het is alsof je de darm die van de luchtinlaat naar je ISV loop toenijpt, dan slaat die ook opeens af. Maar deze is proper vanbinnen, en heb het ISV al gekuist en getest op werking en conditie dus dat kan niet de boosdoener zijn.
Ik denk dat ik straks even aan die stationairschroef ga draaien, en een markering maken van hoe ze staat nu zodat ik een referentie heb voor moest ik ze terug in de originele positie moeten zetten. Ik ga ervan uit dat rechtsom draaien = toerental verhogen en linksom = toerental verlagen?
Ik zal ook eens testen met temp sensor afgekoppeld, die zit zeker onderin in de radiator, dicht bij de fan?
Alvast bedankt iedereen!
"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
|