15-08-2016, 09:50
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by silbergti
Ik denk dat iedereen voor zichzelf wel een soort bovengrens hanteert w.b. de waarde voor een bepaald type auto. Een buurman van mij kan zich niet voorstellen dat een GTI 10 mille kan opbrengen, daar heb je ook een knappe tweedehands C 30 Volvo voor zeg ie... Mij boeit zo'n Volvo niks maar snap zijn redenering wel. Is een Oettinger bv zoveel meer waard dan een gewone GTI? wel enigszins maar voor mij niet onevenredig veel meer. Op de motor en een paar plaatjes na is het een identieke auto. Een GTI vind ik een geweldige auto, om te zien, om te rijden maar vooral ook omdat je er een gevoel bij hebt. Dat mag wat kosten. Wat het mag kosten moet iedereen maar voor zichzelf bepalen.
|
Een golf 1 Oettinger inderdaad het zelfde als een normale golf 1 gti. Maar ik vind dat je een golf 1 gti Oettinger niet kan vergelijken met een normale gti. Het is een stukje jaren 80 nostalgie. Ik ben zelf een oettinger freak. Heb zelf ook een golf 1 gti Pirelli 2000e oettinger 8v (misschien daarom dat het niet te vergelijken is  ) Een golf 2 gti kan je ook niet vergelijken met een golf 2 g60 of een rallye of de motorsport edition het is en blijft allemaal een golf 2 maar dan in verschillende categorieën.
|