View Single Post
Old 15-08-2016, 21:34
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by oettinger_18
Ben zelf een golf 1 freak maar voor dat prijs koop je veel mooier speelgoed denk aan amg m3 m5 audi enz enz. Tuurlijk de golf 1 gti is een collecters item geworden als het nu al zo is wat over een paar jaar? Over de 20 ruggen? Nou dan hou ik mijn golf 1 gti nog wel een jaar of 10

it's in the eye of the beholder of dat "mooier speelgoed" is, ikzelf zou geen behoefte hebben aan een amg m3 m5 audi etc etc hoeveel sneller en beter uitgerust die dingen ook zijn dan een Golf 1 GTI. Ja ik weet het meer "value for money", maar dat is me te nuchter, hier speelt ook nog (bij sommige, waaronder mijzelf) wat emotie mee.

Verder, dat de rode bies niet compleet is, en de motorruimte wat smerig, vind ik een beetje overdreven daar zo een punt van te maken, peanuts ! Een rood biesje, wat kosten ze compleet(?) 100 pleuros of zoiets bij bv Jeroen Rison. En zelf ff wat tijd besteden om de motorruimte weer helemaal schoon te maken. Door die paar imho onnozele minpuntjes wordt zo een voor de rest wel goede auto geen duizenden pleuros minder waard, buiten beschouwing gelaten over de prijs wat voor deze wordt gevraagd of die wel of niet terecht is.

Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982

Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014
Reply With Quote