View Single Post
Old 20-07-2017, 09:00
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur

@Dukerider, nee dat vind ik dus ook het vreemde aan het verhaal. Motortype wat er in hoort ligt er gewoon in. Kan natuurlijk ook een smoes zijn geweest om er van af te kunnen zijn.

@heinz74, ik heb geen probleem, want het is mijn auto nog niet. Maar ik wil voorkomen dat het wel mijn probleem wordt als ik die wagen koop, ooit wil verkopen en er dat er dan iemand gaat graven en er achter komt dat er wel wat mee aan de hand is (geweest). Ben het met je eens hoor, ding heeft netjes apk, maar he dat zegt ook niet alles. Daar gaan ze immers niet kijken of de juiste motor er wel in ligt? Hoewel ik ook wel verhalen heb gelezen van mensen die na een apk het kentekenbewijs konden inleveren en niet vanwege een apk afkeur... En met opgelapte auto bedoel ik dat ie niet helemaal in de puinpoeier heeft gezeten of dat van de ene auto de voorkant is gepakt en van een andere de achterkant. Pon heb ik gebeld en ben daar netjes geholpen, ze hebben wat zaken na kunnen kijken obv kenteken en chassisnummer, maar zo 1,2,3 niks schokkends kunnen vinden. De verzekeraar heeft destijds de auto ingenomen, in beslag genomen is niet het juiste woord. Als de schade is afgewikkeld met de eigenaar kan het zijn dat het voertuig eigendom wordt van de verzekeraar. Dat is hier het geval geweest denk ik. En vervolgens is ie kennelijk naar NL gegaan, is de schade hersteld, bij RDW aangeboden voor kenteken en die vonden t ok. Ding staat niet naast de deur te koop, dus een beetje research op voorhand kan geen kwaad toch?
Reply With Quote