05-07-2005, 10:54
|
 |
REALLY Bored
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Gert
Heel simpele oplossing : alles naar ebay.de mailen .
Ze zoeken alles voor je uit en die meneer wordt op zijn vingers getikt als hij fout blijkt te zijn .
Zelf een keer meegemaakt en ik kreeg gewoon mijn geld teruggestort .
|
Ik heb het ook meegemaakt... maar ben mijn geld kwijt... behoorlijk wat lopen mailen met eBay.de incl printscreens van mijn afgeschreven geld, en een bevestiging van mijn bank dat het geld in duitsland aangekomen is(waar konden ze niet precies zeggen, zou me 35 euro gaan kosten) het ging om een bedrag van 64 euro... en heb uiteindelijk maar opgegeven.
correspondentie met het bedrijf was erg vaag trouwens... Je kon zo nu en dan gewoon zien dat een ander terugmailde... de ene keer werd gezegd dat alles eens nagekeken zou worden, de andere keer was het wel duidelijk en al lang nagekeken, maar was het geld er niet... En ook zij hebben de printscreens gehad van mijn afboeking, heb het rekeningnummer een paar keer bevestigd gevraagd... maar ben er niet doorheen gekomen...
eBay kon uiteindelijk niks meer doen omdat de termijn was verstreken, ik had een hele waslijst met papieren in moeten vullen, en dat wist ik dus ook te laat... En doordat ik steeds hoop had dat er na mailen uiteindelijk wat bereikt ging worden heeft het te lang geduurt.
Paar maand later dus maar gekapt.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|