![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo iedereen,
Ik heb op vrijdag 24/06 via Ebay.de een stel Hella schijnwerpers (nieuw in doos) voor mijn kever via een veiling weten te bemachtigen bij iemand die zich "Grasmuecken" noemt. Op maandag 27/06 heb ik de betalingsgegevens van de verkoper gekregen. Diezelfde dag is het geld van mijn rekening uit Zweden overgeboekt op die van hem in Duitsland. Om hem te laten zien dat ik te goeder trouw ben heb ik screendumps gemaakt van de overmaking (per internet bankieren) en die naar hem gemaild. Vrijdag 01/07 heb ik hem per mail gevraagd of hij het geld had ontvangen en kreeg daarop in hoofdletters een antwoord terug dat hij zuur was en er nog niets op zijn rekening was aangekomen. Daarop heb ik hem nogmaals de screendumps gemaild met de vraag waarom hij zuur was en heb voor de zekerheid mijn rekening geraadpleegd maar daar bleek alles in orde te zijn. Gisteren kreeg ik van hem een zeer onvriendelijk mailtje en vandaag wederom hetzelfde. Omdat nu mijn geduld op was heb ik zelf per mobieltje (duur!) vanuit Nederland zijn bank in Duitsland (ik heb zijn rekeninggegevens) opgebeld om te vragen of het geld al was aangekomen en zo ja, wanneer. Het geld blijkt al op vrijdag (dus binnen een week) bij hem te zijn bijgeboekt terwijl hij vanochtend nog liep te schelden en te dreigen..... Nadat ik met zijn bank had gesproken heb ik hem meteen per mail laten weten dat het geld al op zijn rekening stond. Nu komt de klap op de vuurpijl: hij wil van mij een verontschuldiging voor het lange wachten!! Die gozer is niet goed bij zijn hoofd. ![]() Dus mensen: blijf met je klauwen weg van het toetsenbord bij deze kerel. Wie dit niet gelooft, prima. Ik heb alle mailtjes bewaard en die mag je gerust bekijken. Kijk in zijn beoordelingen en dan zul je zien dat er anderen zijn die hij ook onbehoorlijk behandelt en zelfs bedreigt. Mail me maar indien je meer wilt weten. |
|
||||
|
||||
![]() Altijd goed om even te horen vind ik.... Koop zelf ook veel via ebay en het blijft altijd maar een gok.... Tot nu toe alleen maar leuke ervaringen opgedaan, hoop dat dat zo blijft! Succes nog!
|
|
||||
|
||||
![]() Heel simpele oplossing : alles naar ebay.de mailen .
Ze zoeken alles voor je uit en die meneer wordt op zijn vingers getikt als hij fout blijkt te zijn . Zelf een keer meegemaakt en ik kreeg gewoon mijn geld teruggestort . |
|
||||
|
||||
![]() jep zit zelf ook in een leuke ebay zaak verwikkeld,
velgen betaalt en hij heeft ze opgestuurd en heb ze nog steeds niet binnen (de 15de Juni verstuurd) maja hij reageert nog op me mailtjes en zegt het zelf ook niet te weten en hij zal me het verzendnummer doormailen... maja kheb door deze zaak eigenlijk geen zin meer om met ebay iets te kopen... |
|
||||
|
||||
![]() @Berserker:.... gaat 't een keertje mis...gelijk al handdoek in de ring ?
@feto : Psies wat Gert zegt, gewoon ff seintje aan eBay geven... die hebben echt geen belang bij dit soort akties. Heb 't ook 's andersom meegemaakt. Kreeg in ene een "bemiddelingsmail" van eBay.de, ik zou een moederbord gekocht hebben en na meerdere mailtjes van de verkoper nog steeds niet gereageerd en/of betaald hebben . Nooit 1 mail van die gast gehad, ik wist van niks ![]() Zelf maar mail naar verkoper gestuurd over hoe en wat. Na wat heen en weer mailen bleken ze dus gewoon fout in hun administratie te hebben.... niks aan hand dus.
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 04-07-2005 at 14:51. |
|
||||
|
||||
![]() jep kben een mietje... :p
neeh maar je verliest toch wel het vertrouwen erin... |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben nu bezig ook bij Ebay.de
Spruitstuk van supersprint, vrijdag 24 juni geld overgemaakt direkt bij de Volksbank hier over de grens naar zijn volksbank in Regensburg. Had tot vandaag niks meer van die vent vernomen, hij had zich ook afgemeld bij E-bay. Dus ik bellen, vertelde hij me dat het deze week weg gaat. Als ik het volgende week niet heb rij ik er heen, laat me voor 400 euro echt niet naaien
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, heb van deze zelfde persoon wel eens typIII onderdelen gekocht voor Sabine d'r ponton en had t binnen een paar dagen in huis........geen problemen mee gehad.
Niet dat ik je niet geloof ofzo, maar om nou gelijk te zeggen dat deze persoon niet te vertrouwen is ?!
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog nooit iets naars meegemaakt gelukkig, wel al een keer gedacht de sjaak te zijn ergens mee, maar na een week toch antwoord op het mailtje. Ben via het forum al een keer erger te pas gekomen, maar is uiteindelijk ook goed gekomen.
|
|||
|
|||
![]() Ik heb net Ebay.de een uitgebreid mailtje gestuurd met alles wat mij niet zinde over deze vent. Ben benieuwd.
Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb mijn mailtje aan Ebay.de hier gepost. Lees het zelf maar door. Ik snap niet wat die vent bezielt want hij schrijft zelf in de artikelbeschrijving dat het geld binnen 8 werkdagen op zijn rekening moet staan en hij heeft het binnen 5 werkdagen erop staan. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmmm, is wel een eikel zo te zien ja !! Ik heb dus geluk gehad met hem.....moet ook eerlijk zeggen dat het bij mij om een setje deurschelpen voor typIII ging van 7 euro incluus verzenden ofzo. Ben benieuwd hoe dit afloopt na je mailtje aan Ebay...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij heb je gewoon geen geduld ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb inderdaad geen geduld met dit soort lui nee.... Die verzieken de hele boel. Wat mij ontgaat is waarom hij al binnen een week aan het janken slaat terwijl hij het geld vanuit het buitenland binnen zijn zelf gestelde termijn op zijn rekening heeft. Abschießen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() verrekte net mailtje...
ik dacht dat ik wel aardig duits kon, maar dit is zeker goed geschreven. kijken wat ebay ermee doet.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb het ook meegemaakt... maar ben mijn geld kwijt... behoorlijk wat lopen mailen met eBay.de incl printscreens van mijn afgeschreven geld, en een bevestiging van mijn bank dat het geld in duitsland aangekomen is(waar konden ze niet precies zeggen, zou me 35 euro gaan kosten) het ging om een bedrag van 64 euro... en heb uiteindelijk maar opgegeven. correspondentie met het bedrijf was erg vaag trouwens... Je kon zo nu en dan gewoon zien dat een ander terugmailde... de ene keer werd gezegd dat alles eens nagekeken zou worden, de andere keer was het wel duidelijk en al lang nagekeken, maar was het geld er niet... En ook zij hebben de printscreens gehad van mijn afboeking, heb het rekeningnummer een paar keer bevestigd gevraagd... maar ben er niet doorheen gekomen... ![]() eBay kon uiteindelijk niks meer doen omdat de termijn was verstreken, ik had een hele waslijst met papieren in moeten vullen, en dat wist ik dus ook te laat... En doordat ik steeds hoop had dat er na mailen uiteindelijk wat bereikt ging worden heeft het te lang geduurt. Paar maand later dus maar gekapt.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Vanochtend weer een mailtje van die eikel gekregen en mijn antwoord staat erbij. Ik heb zo'n zin die gozer het ziekenhuis in te helpen......
Deine eigene Bank hat ja bestätigt daß das geld schon da ist. Außerdem schreibst du selber daß das Geld innerhalb 8 Arbeitstage auf deinem Konto sein muß und das ist der Fall. Du brauchst wirklich Hilfe. Ebay hat schon mehrere Nachrichte über dich bekommen. Falls du mit meinem Geld davon gehst ohne daß ich tadellose Scheinwerfer zu Hause erhalte hast du noch nicht Geburtstag. Schön aufpassen Michael..... Frederik Laanen Michael Grasmück <mgrasmueck@web.de> wrote: Du stehst unter Drogen! Ein Woche ,ich bekomme binnen 24 H Geld aus USA Mir egal immer noch nix da, mache morgen einen Claim bei Ebay Ende Michael bin nicht dein Kasper |
|
||||
|
||||
![]() Mag ik mee als je heen gaat? Vieze k*tmof!
|
||||
|
||||
![]() @ feto: Ik vind je wel vrij agressief... maak je tegenover eBay.de ook geen lekkere indruk mee...
Maar die gozer is echt weird ja...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Mijn geduld is op en ik voel al aankomen dat hij niet thuis geeft terwijl hij wel mijn geld heeft. Dan word ik inderdaad behoorlijk link ja. |