View Single Post
Old 06-07-2005, 20:08
VolksKai's Avatar
VolksKai VolksKai is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by feto
Vanmiddag ontvangen van hem (als antwoord op mijn eerdere mailtje vanochtend dat eronder staat):

Ik ben benieuwd. Hij klinkt alsof hij een beetje terugdeinst, maar ik geloof het pas als ik mijn schijnwerpers in huis heb zonder enigerlei schade.

Klinkt alsof je nog niet echt vaak iets via ebay hebt gekocht. (wil niet lullig doen ofzo hoor).
Als je gewoon een beetje geduld had gehad, wat je altijd wel een beetje moet hebben, had je volgens mij gewoon je lampjes gekregen hoor. Vergeet niet dat sommige mensen ook nog een leven hebben naast internet/computer, en dat ze dus niet dag en nacht tijd hebben om hun rekening te checken of jou geld erop staat.
Dat hij 'binnen 8 dagen' in zn advertentie heeft staan, is denk ik alleen om zichzelf in te dekken voor het geval dat het misgaat!

je krijgt je lampen heus wel (in goede staat), je zult alleen nooit meer iets bij diegene kunnen kopen.

Mijn tip voor de volgende keer: Heb een beetje geduld... het komt (meestal) allemaal wel goed! Ik heb ook wel eens 4 dagen geen tijd om mailtjes te beantwoorden of om pakketjes te versturen...

Succes ermee, en ik hoop dat je veel plezier hebt van je lampen!