Thread: Co2 schroef
View Single Post
Old 08-11-2005, 21:38
Fred Fred is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Wim_pie
zoals ik al zei hij zit er niet in !
als ik daar een schroevendraaier insteek dan kom ik op de klep en hoor ik de moter gaan slingeren
kortom hij zit er niet in

het kan zijn dat hij al lang weg is !
ik heb gene flauw idee
heb hem laatst weggebracht voor een paar dingen en die gozer zei dat hij hem ook iets afgesteld had
sindsdien is tie gaan zuipen en onwijs veel herrie uit me uitlaat
ik naar die gozer toe en hij zei dat hij daaraan gedraaid heb
dus kortom hij zit er NIET in

ze luchtfilterbak hebben ze eraf gezaagd (vorige eigenaar)dus mocht die schroef erin gelegen hebben dan is die weg

Dat je motor gaat slingeren klopt helemaal want die schroef zit normaal gesproken in de arm die aan de schijf van de luchtweger zit.....

Daarom word er ook gewaarschuwd dat als je aan het stellen bent de sleutel te verwijderen alvorens gas te geven, omdat anders de boel beschadig kan worden..

Ik zou als ik jou was nog maar eens goed kijken, want het is bijna onmogelijk dat je motor goed loopt als die schroef ontbreekt...tenzij er iemand gebeund heeft en de zaak aan elkaar vast heeft gezet.....

Het is trouwens geen klein dingetje waar je het over hebt, het is een behoorlijk ding .....

Enne als ie weg is hoe kan er dan aan gedraaid zijn?? De herrie en het zuipen wijst er al op dat ie veel te rijk staat .....
Reply With Quote