View Single Post
Old 05-12-2005, 12:37
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to Erik
Angry Verzekering op naam ???!!!!

hallo,

ik ben zelf op zoek naar een edition one, maar nu moet ik die ook nog verzekeren maar ik zit met een probleem !!!

het zit namelijk zo, mijn pa heeft al een auto en mijn stiefma ook. als ik dan mijn gti'tje wilde kopen zou ik die op naam van mijn pa zetten vanwege de lage verzekeringskosten . nu heeft mun pa laatst met een man wat al onze verzekeringen voor ons regeld. Deze wist hem te melden dat hij niet een golf gti op zijn naam moest zetten omdat hij dan ongeldig bezig was, want de auto moet op naam staan van de "meest regelmatige bestuurder". , ik zelf vind dit egt maar b*llsh*t
daarom moet ik van hem de auto op mijn eigen naam zetten. ik ben 19 1/2 en heb al 1 jaar mijn rijbewijs.

maar nu heb ik gehoord dat je ook de auto op naam kan zetten van je pa met als jezelf als 2e bestuurder maar dat heb ik alleen maar gehoord van een paar mensen maar ik kan het zelf nergens vinden op de verzekering sites.
DUS MIJN VRAAG WAS OF IEMAND WEET OF DIT KLOPT ???

hoop dat iemand mij een verlossend woord kan schenken want ik wil egt zooo graag een auto he

gtrz erik
Reply With Quote