06-12-2005, 12:24
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by sjampoo
Heb je ook nog ergens een paar cellen zitten die 't kunnen verklaren waarom de verzekering van een GTI voor een 19,5 jarige, met 1 jaar rijbewijs wat duurder kan uitvallen dan voor een simpele 1300?
egt wel!
Als je toch zo graag een eigen auto wil hebben,. betaal er dan ook gewoon voor! Wil je dat antwoord helemaal niet horen, check dan een ander forum ofzo, of vraag 't gewoon niet.
|
tis gwoon maar een vraag hoor  , ik weet ook wel wat een gti voor reputatie heeft en het is hier een forum waar je vragen kunt stellen en als je een vraag van iemand niet respecteerd dan antwoord je toch gwoon niet
het is niet zo dat ik nooit op de weg kom, voor mijn werk zit ik gemiddeld wel 5 a 6 uur per dag op de weg en regelmatig richting A'dam dus kilometers maak ik genoeg.
verder kan ik het geld (nog) niet 1..2..3 neerleggen want sommige mensen zitten ook nog met betalen van eigen appartement...
verder bedankt voor wel positieve advies  op mijn vraag.
ik moet nog even kijken hoe ik het doe want moet zowiezo nog een buffertje sparen en dan komt die gti ( heel misschien G40) er wel  tegen het begin van de zomer
|