Nou de verdelerkap en de rotor heb ik vervangen.
Zie handleiding

hieronder...

Hierboven de beschermingskap van de verdelerkap, te herkennen aan de bougiekabels die er vanaf komen.

Boven en onder op de beschermingskap zit een klem, als je deze loshaalt kan je het geheel van zijn plaats halen.

Hier zie je de binnenzijde van de verdelerkap in de beschermingskap. Bij de mijne is het duidelijk zichtbaar dat de contactpunten geoxideerd waren.
Let goed op hoe de bougiekabels zitten op de verdelerkap. (ik heb ze gewoon letters gegeven en die volgorde aangehouden bij het er weer opzetten)

Hierboven zie je de nieuwe rotor geplaatst, de rotor is makkelijk eraf te halen door deze recht eraf te halen, hij kan maar op 1 manier geplaatst worden dus hier kan je geen fouten maken.
Hieronder een plaatje van de oude rotor, heel goed te zien dat er een scheur zat en dat de contactpunten geoxideerd.
Het heeft voor mijn probleem helaas geen uitkomst geboden maar het was niet verkeerd dat ik het vervangen heb.
Dus voor de rest... wie kan me helpen, het probleem van de onregelmatig stationair lopen is er nog steeds. Welliswaar wel minder nu bovenstaande vervangen is, maar ik wil er wel vanaf komen.