![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er af en toe last van dat de auto een schokje geeft tijdens het gasgeven. Het lijkt erop dat de auto even geen brandstof krijgt.
Bij de auto op contact zetten hoor ik gewoon de pomp draaien dus daar ligt het niet aan. Ik moet wel nog steeds mn dynamo vervangen. Zou het hieraan kunnen liggen dat de pomp oid af en toe onvoldoende stroom krijgt om goed te werken?? Ik begrijp het niet meer... Al vervangen in Juli: Brandstoffilter, Luchtfilter, Olie + filter en de bougies.
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() Last edited by Djinn_4fun : 17-12-2005 at 22:30. |
#2
|
||||
|
||||
![]() En weer up...
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Ik heb soms ook een schok tijdens het rijden, maar alleen als ik em elektrisch meer ga belasten, bv. tijdens het rijden de lichten aan doen. De schok is er niet altijd, maar ik moet igg ook de dynamo nog vervangen.
ps. iemand die nog een 65A of 95A dynamo voor een Golf 1 (EG) heeft liggen, geef een gil! |
#4
|
||||
|
||||
![]() ik hoop dat het de dynamo idd is
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dinsdag de dynamo vervangen, die oude laadde niets meer, deze die er nu op zit geeft 14,2v
Het schokken is wel weg, maar ik heb nog steeds een beetje last van de lichten die af en toe minder fel worden. Dus er is nog steeds iets aan de hand. Ik zal binnenkort wel even naar de dealer denk ik. Misschien dat de computer die de alles aanstuurt een fout heeft?? Het probleem blijft dus dat bij stationair de motor slecht loopt. Vooral met de lichten aan. Ik zit met de handen in het haar. Ik heb eigenlijk alle logische dingen vervangen. Heeft er niemand andere ideeën ik sta overal voor open.
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() heb je ook al eens naar de batterij gekeken?
__________________
Polo 1.0 '89 Fox -Wat niet heel is, kan ook niet stuk gaan- Grtz Michael
|
#7
|
|||
|
|||
![]() Massakabel accu-carosserie-motorblok loshalen, aansluitingen schoonmaken, en weer monteren...
Gegarandeerd verbetering ![]()
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Dat ga ik dan ook proberen
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() Verdelerkap en staafje vervangen, kan ook helpen en kost misschien 10 euro - had ik ook laatst, en toen bovengenoemde vervangen, en probleem weg!
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Verdelerkap vervangen is gewoon oude eraf en nieuwe erop?
Welk staafje bedoel je?
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja. Staafje is het ronddraaiende gedeelte wat steeds de vonk overbrengt naar een van de punten in de verdelerkap. |
#12
|
||||
|
||||
![]() en dus gewoon te halen bij de betere autospeciaalzaak...
Of moet je deze halen via de VW Dealer?
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() |
#13
|
||||
|
||||
![]() up
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() |
#14
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had ik inderdaad ook.. maar toen wilde mijn auto gewoonweg bijna niet starten..
__________________
Driving: Scirocco GTX 16v 1986 Golf 7 1.6 TDI (Lease) Old Car: Golf 2 GTI 1984 Golf 3 TDI 140pk 1997 (Chipped) Audi A4 Avant Pro Line TDI 2005 |
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staafje zit al in een nieuwe verdelerkap. Ook gelijk ff nieuwe rotor monteren als je kappie vervangt. En dat kan je gewoon bij Brezan of een andere automaterialen zaak krijgen. En met 15 euro ben je klaar ![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]() Rotor?
Help me eens waar zit dat ding, ik ben nog niet zo handig met auto's maar wil het wel graag leren. Heeft iemand duidelijke omschrijving hoe het moet? Ik ben volgende week lekker vrij dus heb de tijd, maar wil het natuurlijk wel goed doen. Iedereen bedankt voor de reacties!! ![]() ![]()
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() Last edited by Djinn_4fun : 24-12-2005 at 10:02. |
#17
|
||||
|
||||
![]() Schop!
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]() Rotor zit in/onder de verdelerkap.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#19
|
||||
|
||||
![]() Dinsdag dan maar meteen even naar de automateriaalzaak.
Moet ik de oude verdelerkap meenemen of zoeken ze gewoon op je kenteken?
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
![]() |
#20
|
|||
|
|||
![]() Quote:
voor de zekerheid mee nemen hoe is de pomp in de tank??? |