
12-01-2006, 22:01
|
 |
Married to PC
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
|
|
Tino:
Leert eensch tiepen!
Ik weet zowieso niet echt waar je mee bezig bent: nieuw klepdeksel, verrot uitlaatspruitstuk?
Op je uitlaatspruitstuk zit een kapje, als je dat vervangt, zie je niets van je uitlaatspruitstuk. Daarbij: een uitlaat is altijd roestig: t is gietijzer, en t word goed heet,.. wat wil je dan?
'pakking tussen inlaat en 'a-bra-ka-da-bra-teur' ' : Bij een NZ heb je alleen een gasklephuis, met een pakking er tussen: bedoel je die, of heb je gewoon een MH? (met carburateur).
Met andere woorden:
Kwijlen doe je maar als 't blokje geen olie meer lekt
Tot die tijd: geen 'onbelangrijke zaken' vervangen. Stel je koppakking is lek, dan kan je de centen beter besteden aan een nieuwe koppakking en het laten vlakken van de kop, dan aan een nieuw uitlaatspruitstuk en 'dure koelvloeistof'
__________________
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
|