13-01-2006, 10:39
|
 |
VW Addict
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by martin
even dit topic uit de stoffige doos getrommeld.
|
Ja ik had even een 'Huh?' momentje toen ik hem weer in de new posts zag staan. Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik em er tot nu toe nog niet uit heb gehad, maar hij zal er toch aan moeten geloven. Ik wil m'n motorplaatwerk ff schuren en in een verse laklaag zetten om het zo hard te als het nu is (hier en daar begint de lak wat dun te worden). Uiteraard zet ik er ff iets in als het zover is.
Quote:
Originally Posted by martin
Beide carbs zitten met elkaar verbonden dmv hoe heet deze stang
Kan ik deze gewoon aan het blok laten zitten of is het verstandiger om die er toch af te halen.
|
Volgens mij kan je je carbs met de gasstang wel laten zitten als je het blok eruit haalt. Ik weet niet hoe ver je wil gaan met het schoonmaken. Maar: zoals al eerder gezegd heb ik mijn blok er tot nu toe nog niet uit gehad, dus helemaal zeker weten doe ik het niet.
Quote:
Originally Posted by vwhobbyist
De aansluitplaat tegen de carrosserie is slecht, daar zoek ik een andere voor. Moet uit een '71 of '72tiger bus zijn, met gat aan de achterkant voor de oliekoeler. Weet of heeft iemand die nog liggen?
|
Probeer het eens bij Sjef het zou me niet verbazen als die het heeft liggen.